25 Temmuz 2009 Cumartesi

Burhan Altıntop Sesleri(AMR)

* adamı şizofren eder bu toplum ha
* Allah ım budamı başıma gelecek ti
* anam tokyoda saat sabah beşe geliyi
* ay burhan ne kadar komiksin
* ayı-are you ready-
* bana abi de bebişim
* ben nişantaşı cocuğuyum1
* ben senin gibileri çok hizaya soktum senimi sokamıyacam terbiyesiz
* bence bu olay bizim küçük sırrrımız olsun
* benim canıma minnet
* bilgisayardaki esmer bomba sensin değil mi
* bir burhan altıntop kolay yetişmiyi ki
* bundan bişe anlamadım ama güzel
* burhan gülüşü
* burhan-anladın sen onu-
* çiko banamı ağlıyon çikooo
* çiko gerizekalı(favorim)
* çok güzel bir misafir tipisiniz hoş geldiniz
* dev anası
* gaffur -göndermesiniz tam süper olacak-
* gaffur-ha sen beni beğenmiyormsuun-
* gaffur-şu evede bir televizyon alsan tam süper olacak-
* geri ağzını burnunu dağatacam bunun ha
* gidelim gaffur
* hey geri burdamısın
* hop nereye idare müdürün konuşuyo seninle terbiyesiz
* iyi bende eve giderim kendime zaman ayırırım
* laf hep laf bi aksiyon yok
* ofise kuş girmiş yaw
* ozaman yarın konusmaya gelirim ben tomorrow
* pabucumun rakçısı
* palövre
* parfüm sıkarım kendime akşama kadar koklaya koklaya otururum
* puh senin suratına yav
* sanal sapık
* sarp apak -rakçıyım asiyim ben-
* sen bana mı dikleniyon lan
* serseri
* spiritüel olabilecek misiniz
http://rapidshare.com/files/10014024...op_sesleri.rar

0 yorum:

Yorum Gönder