24 Temmuz 2009 Cuma

Nokia'nın Sitesinden Telefonunuzun Versiyonunu Güncelleme

Öncelikle nokia nın bi uyarısı oluyor.Telefonunuzdan dosyalarınız gidebilir kabul edin die.Yani benim ingilizcemle öle çözdüm.Korkudan hafıza kartını çıkarttım sorun kalmasın die.

Sonra İlk önce Genel tercihe geçin sonrada bataryanın full olduğundan emin olun dio.Uptade olurken kapanırsa telefona zarar verebilir.


Burdada Next'e tıklayınca olan uptadeleri kontrol ediyor.Ben daha bu ay aldığımdan bana bi uptade bulamadı bu sefer de tekrar yükselsin mi bu version diyor.Ben iptal ettim böle olunca tabi.Ama eski telefonu olanlar uptade edebilir...

Önemli Not:Telefon uptade e başlarken Pc Suite ile bağlantısı kesiliyor.Bu yüzden korkmayın.Bide bişi atmaya çalışmayın eğer atılıosa bitirin öle çalıştırın programı.Burdaki tüm sorumluluk size ait bilgipasajı veya ben hiç bir şekilde sorumlu tutulamayız.Güven meselesi nokia nın sitesinde sonuçta size kalmış uptade...

İyi Uptadeler...

NOKIA YAZILIM GÜNCELLEYİCİLER

Not : Telefon modelinize göre seçip indirebilirsiniz.











Burdada uptade tuşuna bastığmızda uptade başlıyor...





0 yorum:

Yorum Gönder